Kolibrislottet

onsdag 8. september 2010

Oppussing og forandringer..


Planen med bloggen er at den etterhvert vil bli en blogg som beskriver prosessen i byggeplanene våre. Nå for øyeblikket er det vår kjære arkitekt Bruun som har overtatt prosessen av å diskutere og forhandle med Byantikvaren og Plan og Bygg, så i mellomtiden har jeg innsett at TTT! TingTarTid.....
I min lille frustrasjon har jeg pusset opp gangen og det ene badet vårt som inneholder do og vask. 
Listene ble malt i hvit høyglans og veggene i fargen Chi, som jo er et fancy navn på fargen hvit med en liten anelse grønt/grå. Gulvet er orginalt og malt grå for noen år siden..den gamle slitte stilen står fint til huset sjarm, så rører ikke gulv riktig enda:)
Gangen er liten, med fire dører så får ikke tatt noen veldig pene bilder..bilde av badet kommer etterhvert:)
en liten sitteplass med noen puter jeg ikke vet hvor jeg bør plassere pga fargene.

Og så et annet prosjekt: hva gjør jeg med denne veggen?
Dette er i stuen, og på andre siden av veggen har vi tv'en. Vi ønsker oss et fint bilde, men nå vurderer jeg rett og slett en wallsticker..må lete mer.. Vi har ikke mye veggplass her pga skråtaket, så det er en verdifull plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar