Kolibrislottet

torsdag 23. september 2010

Det er altfor lenge siden jeg har blogget!

Og jeg har jo så masse å vise frem, nå blir det skjerpings på bloggefronten:)
noen som husker denne vennen? tenk at telefonkiosken er blitt en atikvitet!
bestafar leser for 4 mnd gamle Theo Alexander
EN TUR TIL FROGNERPARKEN
vesla vil helst mate fuglene fra hånden sin:)
nydelige frognerbekken
vesla gir opp og håper fuglene nærmer seg ved å legge smuler på bakken..ikke dum denne jenta nei:)

Nå kommer en historie til bildene over:
Det var en gang Aida Marie og jeg skulle skremme fotografen, dette var en artig liten lek. 
Plutselig stopper Aida opp og roper "mamma, se!"
Aida løper så fort hun kan, og jeg løper etter.
Jeg kunne ikke se noe?
Så stoppet Aida.
Og der var det:
Bokstaven A 
*slutt*
Vi har også vært på Kløftenbesøk hos
Tussa, Posen, Fie og Vetlegass
skulle tro jentene har ringt hverandre og avtalt antrekk...?!


5 kommentarer:

  1. Hehehe, fantastisk historie og oppdagelse av A´en!! Du MÅ jo jobbe i barnehage?! :-)

    SvarSlett
  2. hihi er ped.leder jeg Mari:)

    SvarSlett
  3. Du så morsom historie! som så flink som så det! Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og så så jeg jo nå at din datter heter Aïda Marie. Vittig, for det gjør vår også;) (tror ikke det er så mange med det navnet, så det var litt morro å se at det er en til;)). Koselig blogg du har også.

    Fortsatt finfin sensommer og høst.

    SvarSlett