Kolibrislottet

torsdag 23. september 2010

Det er ikke så dumt å fylle hele 30..

...når man har en nydelig familie å feire den med!
Her er stemningsbilder fra dagen i dag:)
Det er godt langt inn i hjerteroten å bli vekket med mann og barn som synger. Og ikke bare sang og kos, men et deilig brett med roser, stearinlys, kringle, kaffe og pakker. Vesla hadde tegnet en nydelig tegning til mamman sin, den hadde hun pyntet med rødt silkebånd:)
roser, nespressomaskin og tegning!
Senere på dagen ble  det venninnetreff på kafè. Så kom mamma, pappa, bror og svigerinne på besøk.
Mamma og pappa hadde med seg roser, øredobber til bunaden, et nydelig stort tinnfat jeg har siklet på lenge og en skjønn jakke til vesla.
Jeg føler meg helt bortskjemt!
Bror og svigerinne hadde med seg en sykkel! og ikke en hvilken som helst sykkel, de hadde med den sykkelen jeg ønsket meg..og jeg er kresen;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen kjære venninne
    Kun det beste for bursdagsbarnet.
    Man skal bli litt bortskjemt på dagen sin.

    Stor bursdagsklem fra meg

    SvarSlett