Kolibrislottet

tirsdag 7. desember 2010

Jeg er på sengejakt!

På fredag blir kolibrijentungen vår 3 år!
Og i den andledning skal hun få seg stor seng
(hennes ord altså, her snakker vi om alt som er større enn sprinkelseng)
Jeg er på jakt, og forhåpentligvis skal vi ut på handletur i løpet av dagen..
Det er ikke så lett å finne seng som passer inn på et lite rom, 
og som passer inn under skråtak,
samtidig som den skal være fin:o)
Disse har jeg sett på:

Miss Muffet


Miss Muffet
Miss Muffet

Denne har kolibrijentungen valgt..fra Miss Muffet
Miss Muffet
Bohus 
Skeidar
HVA SYNS DERE?
Hjeeeeelp...

7 kommentarer:

  1. nr 2!! Den var heelt nydelig! Fin blogg du har :)

    SvarSlett
  2. takk Kjersti:)
    godt å få tips her i sengejungelen!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hmmm.. vanskelig. Men jeg tror jeg holder en knapp på nr. 2 jeg og. Lykke til med valg :)

    SvarSlett