Kolibrislottet

onsdag 15. desember 2010

Har tenkt å lage et langt innlegg, men...

trøttheten har tatt over hodet mitt.
trenger søvn
men skal bare..
og så må jeg bare..
for så å bare..
noen som kjenner seg igjen?
Man blir faktisk selveste trøttheten selv av å få seg en god natt med søvn
når man egentlig ikke har sovet en hel natt på 8 mnd..
Søvn er et stort tema hos de fleste småbarnsmammaer, enten om man får sove nok eller ikke, 
det er like spennende å høre hvordan andre mammaer har det der ute med bebiser som enten 
trenger 12 timers service eller 24 timers service.


2 kommentarer:

  1. Jeg også, må først, så bare, så en ting til - og plutselig er klokken halv tolv og jeg MÅ legge meg. Lukas sov hele natten i starten,men nå er han oppe flere ganger iløpet av natten. Det er slitsomt, og jeg gleeeder meg til han også sover fra 1900-0700 :-) Søvn er livsviktig,og jeg skulle helst hatt 11 timer søvn i døgnet ;)

    SvarSlett
  2. ja, her er det tenner på gang og jeg blir sprø av å plutselig få en gutt som må opp om naten når han vanligvis har et godt sovehjerte..men erfaringer viser at det nok går bra denne gangen som sist haha noen ganger føler jeg meg som en Supermum!
    :o)

    SvarSlett