Kolibrislottet

torsdag 25. november 2010

Prosjekt barnerom!

Min kjære kolibrimann sa i dag " du skal ikke begynne å jobbe snart da?"
haha han syns jeg har litt for lite å gjøre og får altfor mange ideer
skjønner ikke hva han prater om..
Jeg har nemlig startet prosjekt barnerom!

Lille kolibribarnet Theo Alexander har fått seg soverom,
dvs han beholdt soverommet vårt 
og vi foreldrene har flyttet inn på det innerste og minste soverommet.
Barna trenger lekeplass!
Vi voksne trenger soveplass..
dvs barna vinner:)

Og så kommer det artige:
sjekk ut denne bloggen her: http://www.lekenhverdag.com/
Carina på Leken hverdag har hjulpet meg til å finne gode løsninger 
for å skape rom til soving, gjester når det dukker opp, og masse lek og kos.
Det er ikke lett med to digre paxgarderober, skråtak og peis i det ene hjørnet...
Så for at jeg skal få beholde håret mitt brunt og ikke la det forvandle seg til grått
ga hun meg noen gode tips!
Se bilder av de fine tipsene her:
og

Jeg vil anbefale alle som trenger inspirasjon til barnerom om å bruke tid til å
se seg rundt inne på Leken hverdag, der er det mye inspirasjon å hente!
Ha en fin natt alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar