Kolibrislottet

fredag 19. november 2010

Fredagsstemning! Nye dyr har flyttet inn til Kolibrislottet:)

Først må jeg fortelle om den koselige lanternefesten barnehagen til vesla arrangerte:
Barna har laget lykter, og av de barnekunstverkene som kommer hjem 
syns jeg lykter er ekstra koselig nå i høstmørket:)
Barna tok med foreldrene en tur rundt barnehagen og sang Lanternesangen:
Her går jeg med min lanterne, og min lanterne med meg.
Der oppe lyser en stjerne, her nede lyser jeg.
Lys opp min vei, lys opp min vei,
La-bimmel-la-bomme-la-bei.
Lys opp min vei, lys opp min vei,
La-bimmel-la-bomme-la-bei.

Det er flyttet inn tre søte dyr her i stuen, en jente og to gutter:


 
Ønsker alle en riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Åh, lanternefest er fantastisk! Var en meget vakker lanterne hun hadde laget:-) Og veldig tøffe dyr - hvor har du kjøpt de hen?

    God fredagsklem!

    SvarSlett
  2. Ja det var så koselig å se disse små knøttene så stolte med hver sin lanterne ute i høstmørket:)
    Dyrene er kjøpt på Kvist, jeg gruer meg allerede til å måtte pakke dem ned etter jul..det blir rett og slett trist!
    Fredagsklem tilbake:)

    SvarSlett