Kolibrislottet

mandag 14. februar 2011

Det ble en pause i bloggingen..

Men sånn er det i et uforutsigbart liv med smårollinger, her har tiden gått til å pleie syke barn..tiden går egentlig fortsatt til å pleie barn men nå sover de små og selv om jeg bør legge sammen klesvask, støvsuge, planlegemiddagen, og rydde kaoset vi lever i om dagen stjeler jeg noen minutter til te og egentid!

Da jeg startet bloggingen var det med tanke på den store byggejobben som står forran oss, men å bygge i en leilighet som er så bevaringsverdig og gammel tar tid.. TTT! Ikke tar det tid å planlegge romløsninger og slike morsomme ting, men søknader til Byantikvaren og Plan og Bygg. Et innblikk i byråkratisk virvar uten like.

Men nå ser vi snart enden på det kjedelige(les: søknadsprosess) og kan begynne å planlegge det morsomme(les:interiør) Vi tror at vi begynner om 1 år fra nå:) 

Så, da gjenstår å velge ut gulv til alle rom.. dvs gang, to bad, tre soverom, stue,  kjøkken og spisestue. Vi må velge ut farger på alle rom, innredning til kjøkken og bad, dører, vinduer, fliser på bad og kjøkken og se på oppbevaringsplass..skråtak og loftsleilighet krever smarte løsninger. Kjenner jeg må konsentrere meg om å puste med magen bare jeg skriver om dette.*phu*

Håper noen der ute ønsker oss lykke til, og kommer med innspill etterhvert som jeg legger ut litt inspirasjonsbilder:)

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett